588954_978-1-615

اعلام زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

سازمان تأمین‌اجتماعی با برگزاری آزمون استخدامی سراسری، ۴۹۰۲ نفر را برای اشتغال در واحدهای بیمه‌ای و درمانی این سازمان در ۳۱ استان کشور به‌صورت استخدام پیمانی جذب خواهد کرد.

سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان؛ با اعلام خبر برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب نیروی انسانی موردنیاز واحدهای بیمه‌ای و درمانی سازمان گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه اجتماعی و دومین ارائه‌دهنده خدمات سلامت کشور، در سال جاری نیز برای تکمیل و تقویت نیروی انسانی مراکز جدیدالافتتاح و نیز مراکز موجود بیمه‌ای و درمانی خود در سراسر کشور، نیروی انسانی مورد نیاز را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند.

وی افزود: آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون از روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه ششم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

حسینی همچنین گفت: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی روز جمعه ۳۱ فرودین ماه ۱۴۰۳ به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در مجموع ۴۹۰۲ نفر بعد از برگزاری آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، جذب سازمان تأمین‌اجتماعی می‌شوند که ۳۵۶۰ نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و مابقی برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته خواهند شد. در بخش درمان نیز حدود ۱۰۰ نفر پزشک و ۱۶۰۰ نفر پرستار در این فرایند جذب می‌شوند و مابقی ظرفیت این بخش مربوط به سایر مشاغل رسته درمان خواهد بود.

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *